Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 11 iulie 2011

Visez sa zbor



O zi insorita, poate prea insorita pentru noi. O zi ca oricare altele, dar eu vreau totusi altceva. Zambesc si vreau sa merg mai departe cu visul meu. Sa imi vad de lumea mea, care chiar daca nu este perfecta, este locul unde ma simt cel mai bine.

Ma simt in largul meu, ma bucur de lucruri simple si din nou imi doresc sa fac ceva ce poate parea imposibil. Imposibilul poate deveni posibil in orice moment. Iti trebuie o doza de curaj, uneori un pic de nebunie si spirit de aventura, si in special trebuie sa fii decisa.







Vreau...sa zbor, sa ajung sus...acolo printre nori. Oare reusesc? Care ar fii cea mai usoara metoda de a ajunge acolo sus? Sa visez ca zbor...Nu suna rau, trebuie sa recunosc. Ma simt asa de libera. Incearca si tu! Nu-ti fie frica, paseste spre imposibil! Hai curaj!




Ce frumos se vede totul e aici de sus! Wow, totul pare asa de mic. ai vazut ca nu e greu? Si cand te gandesti ca doar cateva baloane ne-au ajutat sa ne indeplinim visul de a pasi catre o lume perfecta, o lume la care altii pot doar visa. Nu sunt perfecta si nici nu as vrea sa fiu perceputa astfel, iubesc haosul care ma inconjoara.

Da, recunosc, cateodata sunt cam aeriana, dar asta e felul meu de a fii. Mai sunt si imprastiata, da si asta e adevarat, dar ce conteaza e haosul meu si il iubesc! Fara el viata nu ar mai avea acelasi farmec.




Visele nu se risipesc, dar nici nu zboara daca nu le dai aripi. Visele oamenilor sunt aripi cu care acestia zboara spre cer. Poate lipsa barierelor si al regulilor, ma ajuta sa consider ca pot face aproape tot ce imi propun, poate tocmai firea libertina si visatoare sunt elementele pe care le indragesc cei din jur sau pentru care ma condamna.





Oare florile sunt geloase pe fluturi ca pot zbura si fluturii pe flori ca se pot imparfuma? Ar trebui sa fim ca muntii...ei vorbesc cu inaltimile...au grija de adancuri...se lupta cu vantul...se topesc sub soare...se saruta cu luna...aduna lacrimile norilor...si niciodata nu se plang.





Viseaza ca poti atinge un nor, ca te poti bucura de razele soarelui mai aproape, ca poti avea pamantul la picioare. Curaj...viseaza si fii mereu constient de un lucru : tot ceea ce realizezi este mai intai un vis!




Viitorul apartine celor care cred in visele lor. A-ti urma visele inseamna curajul de a le urma.

Zambeste, bucura-te de lucruri simple si ai curaj sa mergi mai departe!

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu