Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 22 august 2011

La multi ani, iubitule!


Dragul meu, astazi este o zi speciala atat pentru tine, cat si pentru mine implicit. O zi de nastere este facuta dintr-un milion de clipe, iar in fiecare clipa sta promisiunea implinirii viselor si planurilor tale. Recunosc ca poate nu sunt tocmai sotia perfecta, dar mereu incerc sa nu te dezamagesc. Stiu mereu ca vei fii acolo cand am nevoie de tine, chiar daca uneori ma port copilareste si gresesc.

Pentru mine esti perfect asa cum esti si nu imi doresc sa te schimbi, esti punctul meu de echilibru in aceasta lume. Am crescut impreuna de-a lungul timpului si ne-am maturizat deodata. Uneori ai nevoie de dragoste, uneori ai nevoie de singuratate, uneori de zi, alteori de noapte, uneori de frig, uneori de caldura… dar intotdeauna am nevoie de tine!





Ti-am zis vreodata de ce te iubesc eu pe tine? Te iubesc pentru ca langa tine sunt mereu eu insami, pentru ca ma faci sa ma simt cum nu m-am mai simtit niciodata, pentru ca dragostea ta imi spune ca tot ce e mai bun de acum se va intampla, pentru ca mi-ai aratat ce inseamna dragostea adevarata. Timpul cand sunt cu tine parca zboara si nu-mi dau seama unde se duc orele si ziele in compania ta.




Imi ia cateva secunde sa-ti spun te iubesc , dar dureaza toata viata sa iti arat cat de mult te iubesc. Pentru ca tu esti un dar in viata mea, iti daruiesc toata dragostea mea.

La multi ani !





Un comentariu:

  1. Iuuuu ce emotionant!! nu-mi gasesc pachetul cu servetele...al naibii pachet, tocmai acuma s-a ascuns:P
    La Multi Ani ptr Petrica si din partea noastra!!!!

    RăspundețiȘtergere