Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

joi, 11 august 2011

M-am indragostit.... iar si.... iar


Offff...ce sa fac ? Sunt femeie, am un suflet mare si ma indragostesc la fiecare pas. Cateodata ma ia valul mai repede, alteori ma cucereste treptat. Jucausa sau misterioasa, vaporoasa sau nu, colorata, pastelata sau plina de contraste, uni sau inflorata....pe loc imi cucereste inima.

Da...Recunosc...M-am indragostit si mi se intampla mereu in sezonul primavara-vara in special. Este momentul cand pot fii cucerita cel mai usor.

Dragul meu, stai linistit...Dupa sotul meu, rochiile raman marea iubire si pasiune. Vreau si rochia albastra, lunga, diafana, cu acea centura argintie, dar si rochia portocalie cu volane...se poate si rochia rosie scurta? Dragul meu, mai suporti?!?! Sincer cateodata nu ma mai suport eu...Ce sa mai zici tu?

Se spune ca noi femeile ne dorim multe lucruri si suntem mereu in cautare de ceva nou. Sa fie oare adevarat? Eu zic doar ca noi suntem mai sensibile si mai receptive, poate asta ar fii raspunsul. Noi apreciem aceea latura frumoasa din orice.

Asa si pasiunea mea pentru rochii. La inceput au fost una-doua si stiti cum se zice, pofta vine mancand.Uite asa m-am ales cu o colectie destul de impresionanta de rochii, dar dupa mine este loc si de mai mult. De fiecare data vad ceva care imi acapareaza privirea, care ma vrajeste pe loc.

Rochiile nu trebuie sa lipseasca din garderoba unei femei. Cred ca este acel element de imbracaminte care contureaza cel mai bine trupul unei femei, mai ales daca este aleasa dupa anumite criterii.

In continuare bucurati-va privirea cu niste tinute care le-am ales special pentru voi.

Pe curand, dragele mele!






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu