Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

miercuri, 4 mai 2011

I'm back! Have you noticed that I'm not here?




Yuhuuu :D I'm back in the house! A observat careva lipsa mea?!?! Somebody...Anybody?!?!...OK...Fie ca voi. Dar daca voi nu ma vreti, eu tot va voi stresa cu ideile si replicile mele :)))

Uffff...Mda, este adevar - am fost cam lenesa in ultima vreme si nu doar din simplul fapt ca am fost in lipsa de inspiratie sau am avut chef sa imi neglijez site-ul, ci doar pentru ca nu am avut timp. Vesnica problema care ma ataca zilnic - timpul. Daca ar fii dupa mine, as dori ca ziua sa fie mult mai lunga sa pot face tot ceea ce imi doresc.

S-au intamplat multe in ultima vreme, incepnad de la faimoasa nunta dintre printul Angliei si Kate (apropos am fost impresionata de simplitatea si frumusetea printesei :D) pana la lucrurile simple, de exemplu ca am ajuns in luna lui Florar.

O sa incep treptat sa va impartasesc toate astea si multe alte idei.

Mmmmm....ce bine ma simt din nou 'acasa' (in spatiul meu virtual mic si cochet) :D

Va doresc sa aveti o luna cat mai frumoasa, plina de flori si zambete!

Pe curand! XOXOXO








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu