Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

sâmbătă, 7 mai 2011

Gratia feminina pe tocuri vs jungla cotidiana



Azi am nevoie de o schimbare. Trece timpul pe langa mine si cred ca ar trebui sa am alta imagine.Mi-as dori...Pai...Sa incepem! Oare reusesc ceva la final?



Vreau sa fiu mai slaba, ba parca daca as fii un pic mai inalta poate ar fii mai bine?!? Cu siguranta m-ar fii prins mai bine rochia rosie mulata pe care am ochit-o in mall. Parca daca as avea parul brunet, mi-ar scoate ochii in evidenta mai bine ?!?! Da...era mai bine sa am parul cret, ar parea asa mai wild si parca as avea mai mult volum. Si cate si mai cate, daca ma pun sa le insir nu imi ajungfoile virtuale ale acestui mic jurnal de bord al unei domnite care incearca sa faca fata cu brio junglei citadine.




Va suna cunoscute aceste tipuri de plangeri si smiorcaieli? Yep...it's very true. Chiar daca uneori apar fara motiv, deoarece vrem sa fim perfecte, trebuie sa recunoastem, dragele mele, ca este destul de greu sa fii o lady adevarata care strabate cotidianul citadin. Fie ploaie fie vant, trebuie sa trecem peste toate.




Ti s-a stricat freza din cauza ploii...Eeee...nu e mare lucru, asta este, pare mai altfel asa. De parca nu ar fii de ajuns te-a mai si stropit unul care a trecut vijelios cu masina pe langa tine.Ufff! Iara am calcat stramb intr-o groapa in timp ce alergam sper serviciu si mi-am rupt tocul la pantofii mei cei noi! Respira adanc!Trage are in piept...Relaxeaza-te , ridica privirea, zambeste si continua! Doar suntem o lady adevarata, gingasa si eleganta, care nu cedeaza doar din asa ceva.




In zilele noastre imaginea conteaza foarte mult si ne dorim sa aratam cat mai bine la fiecare aparitie, iar fiecare look sa faca furori de fiecare data.



La tot pasul apare schimbarea, care in aceste timpuri se pare ca este singura constanta si noi, ca niste finute, trebuie sa facem fata cu eleganta care ne caraterizeaza. CE este cel mai la indemana cand doresti sa schimbi ceva la lookul tau? Garderoba, colectia de pantofi, accesorii si alte indispensabilitai feminine.



Trebuie sa strabatem jungla cotidiana cu mersul gingas , la care mereu contribue o pereche de pantofi cu toc. DA : suntem femei si vrem sa aratam cat mai bine fie ca suntem la birou, la terasa, duci copilul la gradinita, la shopping in mall sau pur si simplu cu iubitul la o inghetata!

Indiferent de ocazie, ne simtim mult mai feminine, mai indraznete, mai cochete si mai atragatoare daca purtam o pereche de pantofi cu toc. Stii ca seara te vor durea picioarele si spatele, ca de multe ori te obosesc si iti vine sa te descalti, dar....DA: esti femeie si iti place sa porti tocuri!



Cand vine momentul sa arati stilata, nimic nu bate niste tocuri inalte si dragute. Tocurile iti fac picioarele sa arate mai lungi, corpul tau arata astfel mai subtire, iar tinuta ta este mai rafinata.



Femeile care poartă tocuri înalte şi subţiri îşi lucrează muşchii gambei mai mult decât cele care poartă pantofi cu toc jos. Tocurile cui dau o formă frumoasă gambei chiar şi în cazul femeilor certate cu sportul.

Dragele mele, pe tocuri sau desculte puneti-va in valoare tot ceea ce aveti mai frumos!



Fotograf DIANA STANCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu