Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

marți, 8 martie 2011

Astazi e ziua noastra!


E ziua mea! Doresc ca in aceasta zi sa fiu inconjurata de dragoste, sa fiu iubita, rasfatata, alintata... Doresc sa am tot ce imi propun, sa devin mai puternica si sa pot trece peste toate.

Ziua mea de liniste, in care eu nu pot sa mai uit ca sunt femeie, cel mai frumos dar pe care l-am primit in aceasta viata. Frumusetea vine din ceea ce suntem.


Aliniere în centru

Viata, arta, chiar si energia se declina la feminin. Ideea, ca si lupta si painea sunt tot femei. Privind femeile, sfarsesti a crede in mitul cu supraoamenii in care fiecare din ele valoreaza cat doi barbati. Ambitioase, dinamice, cu placerea muncii, emotive si eficace, fac ca interventia lor sa fie mai intuitiva, mai psihologica, mai benefica.




Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul.


La multi ani, floare a primaverii!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu