Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 31 ianuarie 2011

Soare si zapada


Weekendul acesta am decis sa profitam la maxim de bucuriile iernii si am ajuns la Muntele Mic. Totul a fost foarte placut, incepand de la vreme, care a tinut cu noi, si pana la conditiile gasite in satul de vacanta.




Nebunia a inceput undeva sambata la ora 7 dimineata cand toata lumea s-a pregatit sa iese din Timisoara. Drumul a durat undeva la doua ore, dar nimeni parea ca nu observa asta, fiind prea entuziasmati sa ajungem la destinatie. Pana sa ajungem la cabana trebuie sa parcurgem si un traseu de aproximativ 40 de minute cu telescaunul. Peisajul era superb, totul era acoperit de zapada si ne bucuram de razele blande ale soarelui.

Ajunsi in satul de vacanta, am mers rapid sa ne cazam si dupa am iesit pe partie, fiecare alegand in functie de preferinte : schiuri, snowboard,sanie,bob.

Desi am recunoscut ca nu sunt o mare fana a zapezii si a iernii in general, in acest weekend am profitat la maxim de bucuriile pe care le poate aduce zapada. A fost foarte placut si relaxant! Zapada, soare, gasca de prieteni si un pic de voie buna au fost ingredientele acestui weekend!





























2 comentarii:

  1. Super week-end, trebuie sa repetam experienta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu m-am simtit excelent :) cand se mai organizeaza ceva ma anuntati si vin cu mare drag :) xoxoxo

    RăspundețiȘtergere