Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

marți, 1 februarie 2011

Charmante datorita tie



E februarie, o luna in care dragostea pluteste in aer, asteptandu-si omagierea...
Dragostea a fost inventata de cei carora viata li se parea plictisitoare. Obositi sa gandeasca, au inventat arta inimii de a simti.
Evident, ceea ce am mentionat mai sus este o metafora. Dragostea nu e o inventie, nu este un produs creat de om, dar Ea este cea care il face pe om sa existe si sa aprecieze viata ca avand sens.
Datorita acestui sentiment suprem ajungem sa ne alegem persoana alaturi de care sa ne petrecem viata, sa impartim bune si rele, sa fim iubite si sa iubim. Urmeaza cererea in casatorie si apoi marele eveniment : nunta. Si cum pentru o mireasa cel mai important este sa arate cat mai bine, emotiile legate de rochie, coafura, bijuterii sunt imense. Fiecare isi creaza o anumite imagine cand se gandeste la acest moment special.




Astazi am ramas placut impresionata de articolul despre miresele Charm de Paris , cu atat mai mult ca am fost una dintre ele. Ma bucur sa vad cum datorita bijuteriilor si accesoriilor, tinerele domnite au aratat spectaculos.
Pe mine m-au ajutat enorm bijuteriile si accesoriile Charm de Paris. Mi-au dat incredere in mine si mi-au completat perfect tinuta. Au fost create cu dragoste si pasiune pentru fiecare dintre miresele charmante si au participat la unul dintre cele mai frumoase evenimente din viata unei tinere. Tocmai de aceea vor avea o valoare nepretuita si vor ocupa mereu un loc important in inima fiecareia.




In ziua nuntii conteaza foarte mult sa te simti confortabil si sa fii stralucitoare. Cu toate astea emotiile sunt inevitabile.Emotiile exista oricum atunci cand e vorba de iubire si de dorinta ca lucrurile sa iasa bine. Uneori insa, ele pot fi inhibate, alteori exprimate cu eleganta si candoare, asa cum o tanara poate fi o data in viata: cand se simte mireasa. Pe masura ce o viitoare mireasa isi da mai mult voie sa exprime ceea ce simte, dincolo de reguli, rigori sociale, dincolo de temerile sale, acest moment va deveni cu atat mai mult simbolul unei experiente unice si de neuitat.
Eu mi-am dorit sa ma simt confortabil si sa fiu in centrul atentiei, sa fiu cat mai frumoasa pentru alesul inimii. Bijuteriile alaturi de rochie trebuie sa va puna in valoare. Datorita lui Charm mi-am depasit emotiile si am reusit sa ma bucur de cele mai frumoase clipe!





Multumesc Charm de Paris pentru surpriza placuta si ajutorul oferit in cele mai speciale clipe!
Bonne chance!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu