Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Rochia potrivita





Mda...recunosc imi plac la nebunie rochiile de mireasa si de fiecare data cand vad o colectie speciala nu ma pot abtine sa nu v-o dezvalui. Rochiile de mireasa fac parte din categoria acelor elemente sau obiecte care au o insemnatate foarte mare pentru fiecare dintre noi. Este foarte importanta pentru fiecare mireasa si face parte din visul fiecareia.Desi eu am trecut de aceasta etapa si mi-am gasit rochia de mireasa potrivita pentru mine, imi face placere sa admir colectiile noi din acest domeniu.

Mereu am admirat acele femei care in ziua nuntii incearca sa isi puna amprenta personala asupra tinutei sale, indiferent ca vorbim despre o persoana simpla si naturala, una noncomformista sau foarte eleganta.

Ideea de a imbina clasicul cu modernul, vechiul cu noul, elegantul cu practicul. mi se pare foarte potrivita in alegerea rochie de mireasa. Acest lucru trebuie sa se reflecte si in stilul nuntii.




Colectia pentru mirese Jenny Packham S/S 2011 tocmai asta ne sugereaza prin intermediul imaginilor. Pline de personalitate, eleganta, feminitate, rochiile de mireasa reprezinta unul dintre elementele care te ajuta sa fii foarte speciala in ziua nuntii.

Enjoy the collection and chose to be the one, not anyone in that special day!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu