Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 4 octombrie 2010

Sapte

4 octombrie 2003. Ar putea începe cu "A fost odată ca niciodată..." ,mereu aceeaşi poveste, dar de fiecare dată alta,în care noi am ales sa fim impreuna.

O zi speciala pentru noi, in care ne-am cunoscut si a inceput povestea noastra. Au trecut deja sapte ani de atunci si chiar ma gandeam cat de repede se scurge timpul atunci cand ai alaturi de tine persoana potrivita. A fost ziua in care tot universul mi-a fost schimbat si inca de atunci il pot considera cel mai bun prieten si sprijin al meu, familie, iubit, sot, cea mai importanta persoana.

Imi amintesc ca numai ce venisem in Timisoara si incercam sa ma obisnuiesc la noua viata de studenta, care se anunta cam grea daca ma intrebai in acele momente, departe de prieteni si familie. Dar, asteptarile mele au fost inselate, odata cu aparitia lui Petre. Totul a capatat un nou sens si impreuna am incercat sa mergem mai departe.







4 octombrie 2010.La inceput nu aveam sperante foarte mari, de genul sa ma casatoresc si sa am o familie, insa cu timpul aceste dorinte au aparut si anul acesta s-au si indeplinit. Pe 4 septembrie ne-am casatorit. A fost un pas foarte important pentru noi si am considerat ca este momentul potrivit ca sa il facem. Am fost foarte fericiti in aceea zi, inca mai pot spune ca simt euforia acelei zile pline de emotii.

Tot astazi pe langa faptul ca sarbatorim sapte ani de cand suntem impreuna, implinim si o luna de casatorie.

Ce reprezinta acesti sapte ani pentru noi ? Reprezinta o perioada plina de iubire, amintiri frumoase si care nu se termina aici. Nu am ales intamplator acest an ca sa ne intemeiem o familie. A fost momentul in care ne-am simtit suficient de maturi pentru a realiza acest pas. Toata lumea te intreaba daca se schimba ceva dupa casatorie ; in cazul nostru, nu s-a schimbat neaparat ceva fizic,legat de gesturi sau comportamente, suntem aceeasi, dar ne simtim mult mai puternici impreuna si intensitatea iubirii este tot mai mare.







Am verificat ce semnifica cifra sapte in general si iata ce am gasit :

Șapte este o cifră notată în scrierea arabă 7 sau romană VII, este un număr prim, impar, pozitiv. Cifra șapte se află în șirul crescător de numere naturale între cifra 6 și cifra 8, după valoare. In credința crestină în evul mediu, cifra șapte simboliza liniștea, milostivirea și pacea, aceasta era interpretată șapte fiind suma dintre cifrele trei (care reprezenta pe Dumenzeu) și cifra patru (simbolul celor patru elemente, patru vânturi, sau cele patru puncte cardinale). Cifra apare frecvent în basme ca „Albă ca zăpada”, sau „Cele șapte minuni ale lumii”, „Cei șapte arhangheli”, „Zilele săptămânii”, „Facerea lumii”.

Nu stiu daca este o simpla coincidenta sau este destinul, stiu doar ca sunt convinsa ca am gasit persoana alaturi de care mi-am dorit sa am o familie, alaturi de care vreau sa imbatranesc si pe care sa o iubesc neconditionat. Sunt fericita ca pot simti si spune ca iubesc si la randul meu sunt iubita !

Sa aveti o zi frumoasa si plina de iubire !

2 comentarii:

  1. Foarte frumos si emotionant!
    Felicitari pentru ziua voastra, sa fiti fericiti si sa va iubiti la fel de mult ca si pana acum! Sau mai mult...! Si povestea voastra sa dureze cel putin.... o vesnicie!
    xoxox

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru urari,my dear :*:*:* si voi sa fiti fericiti, sa va iubiti cat mai mult;) oricum voi sunteti cel mai frumos exemplu pe care il putem avea in preajma noastra :*:*:*

    RăspundețiȘtergere