Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

miercuri, 20 octombrie 2010

Eticheta 'good girl'

In ultima vreme am fost foarte dezamagita sa vad cata rautate si falsitate pot ascunde unii oameni. Intotdeauna mi-a placut sa vad partea buna a lucrurilor si mereu am refuzat sa vad si sa cred ca unii oameni ascund in spatele unui zambet fals multe critici la adresa ta sau ganduri urate.



Pur si simplu nu te incalzeste cu nimic o minciuna , ca mai tarziu sa afli ca de fapt sentimentele persoanei respective erau altele. Urasc falsitatea, invidia si minciuna.

Legat de falsitate trebuie sa mentionez de la inceput ca nu imi plac clovnii. Pentru unii dintre voi poate fii un detaliu amuzant, dar daca analizati in profunzime se poate observa ca nu imi plac oamenii falsi si in special pe cei care sunt dupa cum bate vantul.

Minciuna dupa cum stiti are picioare scurte. Poate te salveaza pe moment dar dupa un timp iese la suprafata.

Nu inteleg invidia. Nu stiu cum poti fii invidios pe cineva care are ceva mai bun decat tine, ca este mai frumos sau mai stiu eu ce motiv pueril se gaseste. Trebuie sa te apreciezi si sa inveti sa te accepti asa cum esti. Fiecare avem o parte speciala, pe care trebuie sa o fructificam cat mai bine si sa reusim sa o scoatem in evidenta. Poate si de aici provine invidia. Nu suntem constienti de adevarata noastra valoare si ne simtim complexati cand observam ca alti sunt mai buni decat noi.

Nu sunt o persoana careia ii place sa se certe, prefer sa evit si pana acum am avut aceasta rabdare si putere de a zambi si de a fii 'good girl'. Uneori nu exista limite si trebuie sa iei atitudine.

Totusi nu pot lasa niste fete acre sa imi strice ziua! Ma gandeam ca indiferenta in unele cazuri este poate cea mai buna atitudine pozitiva pe care o poti manifesta.

Trebuie sa zambim si sa trecem mai departe cu fruntea sus indiferent de situatie, sa ne gandim mereu la ceea ce viata ne-a oferit mai frumos!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu