Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

joi, 22 iulie 2010

Soyez chic avec Charm de Paris!

-->
Se spune ca diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei femei, dar eu tind mai mult sa cred ca bijuteriile,in general, sunt cele mai bune prietene ale noastre. Nu de multe ori s-a intamplat ca o tinuta sa fie scoasa din anonimat folosind bijuteriile si acessoriile potrivite.

Intotdeauna am admirat persoanele talentate si in special pe care cei incearca sa isi fructifice cat mai mult aceste daruri. Una dintre aceste persoane este si Atena, care mereu ma impresioneaza cu bijuteriile si accesoriile pe care le realizeaza.

Charm de Paris este locul unde puteti vedea rezultatele muncii ei si minunatiile pe care le realizeaza. Prin aceasta pasiune ea incearca sa sublineze ca o bijuterie este pusa in valoare de persoana care o poarta si la randul ei aduce distinctie si rafinament celei care o alege. Bijuteriile si accesoriile Charm de Paris poarta in ele eleganta, romantismul si eternul charm parisian.

Nu de putine ori mi s-a intamplat sa vad in ultima vreme prietene de-ale mele care erau foarte incantate de aceste minunatii Charm de Paris. Pur si simplu se simteau foarte feminine, tinutele lor erau foarte deosebite, iar aparitia la diversele evenimente la care au participat era unica. Cred ca trebuie sa te simti minunat stiind ca ai reusit sa faci o persoana sa simta fericita si sa arate deosebit.

Intr-unul din posturile trecute va povesteam ca am participat la un shooting pentru Charm de Paris, colectia de cordelutze Marie Antoinette – La Boheme. Se pare ca am avut succes si am mai participat la o sesiune foto. Pur si simplu m-am simtit minunat purtand aceste accesorii de par, care ma ajutau sa arat de fiecare data altfel, sa fiu unica. In functie de alegerea facuta poti avea un aer romantic, vintage, casual sau elegant.
Indiferent de alegerea facuta veti fii foarte chic!




Cordeluta Marie Antoinette cu floare din organza, dantela si cristal Swarovski Siam.



Cordeluta Marie Antoinette cu floare din shiffon si dantela alba si cristal Swarovski Vintage Rose.



Cordeluta Marie Antoinette cu floare din matase galbena satirata pentru serile de vara romantice.



Cordeluta Marie Antoinette cu floare din dantela turquoise, rosu coral si gri vintage pentru zilele colorate de vara.


Have a sunny day with Charm de Paris!

3 comentarii: