Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 17 septembrie 2012

Visez...deci traiesc


Astazi este inca un moment in care imi doresc sa ma asez cu laptopul in brate si sa  tastez ce imi vine in minte. Cred ca asta este modul in care ma exprim cel mai bine, desi nu ma pot plange ca sunt antisociala. Pe fundal ascult la nesfarsit piesa preferata si imi las gandurile sa zboare...departe de o realitate cenusie intr-un loc unde nu imi doresc ca totul sa fie roz, ci doar imi doresc sa fie asa cum vreau eu. Nu visez la o lume perfecta in care totul este perfect si oamenii sunt draguti, pentru ca sunt sigura ca atat de multa perfectiune m-ar plictisi. Si nu mi s-ar uri cu binele pentru ca nu este genul meu, doar ca nu cred ca exista asa ceva. Orice hop sau imperfectiune a vietii o face mai dulce si mai atragatoare. Fiecare piedica face victoria mai delicioasa.

Visez....departe de aici. Nu pot fii egoista si sa nu recunosc ca o parte din vis este implinit. S-a transformat in realitate, dar parca vrea mai mult si mai mult. Imi doresc sa fac ce vreau, fara sa imi pese ca trece timpul pe langa noi, sa ma bucur de libertate fara bariere si fara deadlinuri. Imi doresc ca fiecare clipa sa faca cat alte o mie si sa imi las libera imaginatia.

Timpul poate fi cel mai bun prieten, dar si cel mai mare dsman pentru ca trece nemilos si nu lasa momente de ragaz. Nu ramai decat cu amintirea unui moment, a unei persoane, cu un sentiment ...cu dulcele gust al trecutului. Visez la un viitor in care toata lumea sa fie multumita, sa ne bucuram de fiecare secunda si sa ne dam seama care sunt adevaratele valori care conteaza.

Bucurati-va de fiecare clipa si lasati visele sa zboare :) Dati viata oricarui ideal pentru ca fara aripi si un mic impuls nimic nu poate deveni realitate.

Pe curand ♥

Claudia 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu