Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

miercuri, 14 decembrie 2011

Idei de cadouri pentru fashioniste


Luna decembrie este una dintre cele mai frumoase perioade. Este luna cand toti trebuie sa fie mai buni, mai darnici si ne gandim la cei de langa noi. Sa daruiesti si sa primesti este minunat. Fie ca este vorba de ultimul tip de iphone sau o cutie cu bomboane, un cadou trebuie perceput ca si ceva venit din inima si nu trebuie judecat in functie de valoare.

Ca orice fashionista care se respecta mi-am indeplinit taskurile pentru aceasta luna. Am inceput sa caut cadouri de Craciun pentru cei dragi si i-am pregatit si o scrisoare lui Mos Craciun.

Draga Mosule,

Anul acesta trebuie sa recunosc ca am preferat sa iti scriu cateva randuri sa-mi exprimi dorintele pentru a-ti usura munca. In primul rand, sa stii ca am fost cuminte, am urmat trendurile din moda de anul acesta intocmai si am respectat regulile de stil.

Am decis impreuna cu prietenele mele fashioniste sa iti facem o lista cu ce ne-am dori sa gasim sub brad anul acesta.

Anul care vine am decis sa fiu ecofriendly si am nevoie de o bicicleta. Pentru mine moda nu inseamna numai haine si pantofi, ci reprezinta o arta a frumosului care este inspirata din mediul inconjurator. Nu esti fancy doar intr-o rochie mulata si pe tocuri stilleto, poti arata la fel de bine intr-o pereche de blugi skinny, balerini, o geanca de piele si o pereche de balerini. Totul accesorizat foarte chic cu o pereche de ochelari de soare si o esarfa asezata strengareste. Atitudinea conteaza foarte mult la o femeie ! Ea este totul pentru oricare dintre noi.

Mi-as dori o poseta de piele in nuante extravagante pentru sezonul urmator: turqouise sau verde crud. Ar fii perfecta pentru zilele de primavara pe care le astept cu nerabdare. Si pantofi mi-ar place sa primesc. De fapt, dupa cum bine ma cunosti, ma bucur de fiecare data cand primesc pantofi, genti, rochii si tot ce tine de trendurile fashionului.


Restul scrisorii il gasiti aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu