Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

joi, 1 decembrie 2011

Ce spuneti despre...


Ce spuneti despre cuvantul prietenie? Va considerati o persoana sociabila? Ce sunt prietenii pentru voi? A venit luna decembrie si odata cu ea, trebuie sa dam dovada de bunatate si intelegere.

Eu, de felul meu, pot afirma ca sunt o persoana sociabila, care poate comunica cu multa lume, dar cand vine vorba despre prietenie lucrurile stau un pic altfel. Prietenii pentru mine sunt acei oameni care te apreciaza asa cum esti, nu incearca sa te schimbe, sunt alaturi de tine la bine si la greu, te sustin atunci cand esti sus sau cand esti intr-o pasa mai proasta.

Prietenii sunt acei pe care te bucuri sa ii revezi de fiecare data, cu care te simti in largul tau si de care, indiferent de distanta dintre voi, va sunt mereu alaturi.

In ultima vreme programul meu a fost unul destul de obositor si continua sa fie la fel in continuare, dar mi-am dat seama ca sunt foarte norocoasa, am langa mine pe langa sotul meu, care va fii mereu acel lucru special din viata mea, persoane care ma sprijina si care au incredere in mine indiferent de nebuniile pe care vreau sa le realizez.

Conteaza fiecare cuvant, fiecare zambet, fiecare mana intinsa in momente grele. Prietenia este acel lucru care iti ofera siguranta de care ai nevoie in momentele mai dificile, este zambetul pe care il ai in momentul in care impartasesti un gand, un sentiment sau pur si simplu o intmaplare banala.

De-a lungul vietii intalnesti multi oameni, care se considera prieteni, dar pana la sfarsitul drumului raman doar cativa, acele persoane care te apreciaza asa cum esti si care au incredere in tine.

Nu este usor sa iti gasesti oameni pe care te poti baza, la fel cum nu este usor sa treci peste o dezamagire in momentul in care o persoana draga face un pas gresit, chiar si fara sa vrea.

Odata cu trecerea timpului, putem face greseli de care nu ne dam seama pe moment, o vorba sau un gest pot avea o importanta majora.

Nu sunt perfecta si nici nu ma obosesc sa devin ceea ce nu sunt. Nici macar nu pretind sa fiu altcineva. Tocmai de aceea ma bucur enorm ca exista persoanele din viata mea care ma sprijina si ma accepta asa cum sunt.

Inca o data le multumesc ca fac parte din haosul meu si mereu imi lumineaza ziua cu un zambet, o vorba sau pur si simplu prin prezenta lor!

Sa aveti o zi superba! :)

Claudia


Un comentariu:

  1. Vei intalni oameni care te vor uita. Vei uita oameni pe care i-ai intalnit. Dar uneori intalnesti oameni pe care nu ii poti uita. Aceia sunt prietenii tai.

    RăspundețiȘtergere