Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Idei de tinute pentru weekend



Acum ceva timp am avut bucuria de a mi se publica un articol in Stilfeminin. Tematica articolului era legata de tinuta de weekend. Va las sa cititi cu atentie sfaturile mele legate de acest subiect!


Luna noiembrie este una dintre cele mai frumoase perioade ale toamnei. Romantice, melancolice, noi, femeile, trebuie sa aratam bine indiferent de vremea de afara.

Odata cu venirea frigului trebuie sa scoatem din garderoba treptat hainele cele mai groase. Chiar daca temperatura scade in termometre pe zi ce trece, imi place sa cred ca putem arata bine in ciuda vremii morocanoase. Soarele inca tine cu noi si incearca sa castige teren in fata frigului de afara.


Este weekend si vreau sa ne rasfatam un pic: o iesire cu fetele la un ceai sau o ciocolata calda, un film cu iubitul, o cina romantica sau de ce nu, poti iesi pur si simplu la o plimbare cu catelul in parc. Am stabilit planul pentru aceste zile, mai ramane sa decidem ce tinuta abordam.

Astazi am decis sa facem un mic jurnal de bord din punct de vedere vestimentar. Sa inceapa marea aventura!

Continuarea o gasiti aici.

Sa aveti un weekend cat mai relaxant!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu