Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

duminică, 6 noiembrie 2011

Am incredere....


Am incredere in mine, am multa incredere in mine, am incredere ca pot mai mult, ca atunci cand imi doresc cu adevarat ceva pot sa il obtin.

Am incredere ca oamenii se pot schimba daca ei isi doresc cu adevarat asta. Daca dorinta nu vine din partea lor, schimbarea nu va fi niciodata posibila.

Am incredere in oameni chiar daca ei m-au dezamagit de "n" ori. Probabil ca si eu la un moment dat, fara sa vreau, am dezamagit intr-un fel pe cei de langa mine iar ei au trecut peste si au continuat sa creada in mine

Am incredere in frumusetea care se ascunde in spatele multor masti pe care le poarta mai nou oamenii.

Am incredere ca daca stii cum si cand sa le folosesti, cuvintele sunt de aur!

Am incredere ca ma pot ridica singura atunci cand simt ca nu mai pot continua.

Am incredere ca iubirea adevarata inca exista.

Si am incredere ca speranta va ramane mereu vie in inima mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu