Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 21 noiembrie 2011

Alin Dinica si eternul feminin






Noi, femeile, am fost si vom ramane mereu impresionate de bijuterii si stralucirea lor. Napoleon Bonaparte spunea urmatoarele : 'Femeia frumoasa place ochiului, femeia blanda place inimii. Prima este o adevarata bijuterie, dar a doua este o comoara.'
Pbijuterii rafinate si foarte elegante.
Pe mine m-a cucerit cu bijuteriile sale si merita toata aprecierea. Haideti sa il cunoastem pe Alin mai bine prin intermediul intrebarilor pe care le-am pregatit pentru el.entru astazi am o surpriza. Din categoria oamenilor care m-au impresionat si care consider ca merita toata aprecierea, am decis sa vi-l prezint pe Alin Dinica, un tanar designer de bijuterii, care prin munca si pasiunea sa reuseste sa surprinda de fiecare data in creatiile sale sublimul feminin.
Daca ar fii sa ne luam dupa spusele sale, brandul AD este inca la inceputuri si nu este foarte cunoscut, dar in ultima perioada a avansat foarte mult si ne-a incantat privirile cu 


Pentru cei care iubesc bijuteriile, brandul Alin Dinica este déjà un nume foarte cumoscut in acest domeniu. Ce ne poti spune despre tine daca ar fii sa te caracterizezi doar in trei cuvinte. Care ar fii acele cuvinte care ar deslusi misterul ? Si binenteles, de ce le-ai ales ?


AD: Nu consider ca AD ca si brand este foarte cunoscut, acesta este abia inceputul si inca mai am multe de aratat. Creativitatea, calitatea si originalitatea sunt cele trei cuvinte ce caracterizeaza brandul, iar pasiunea si munca tin locul “misterului” despre care vorbeai. Aceste doua cuvinte fac ca brandul AD sa se mentina cat mai bine pe pozitii.



Cum ai descoperit aceasta pasiune ? Te-a influentat ceva inca din copilarie ? Mai tii minte care a fost prima ta creatie ?

AD: Pasiunea pentru tot ce inseamna frumos si bun gust o am inca din copilarie. Pe parcursul anilor mi-am dezvoltat acest simt estetic, am urmat scolile de specialitate, iar in acest moment am ajuns sa transform tot ce am invatat intr-un mic bussines. Prima mea creatie…o pereche de cercei din cristale negre invelite in aplicatii metalice. :)



Este un lucru minunat sa vezi ce poate iesi din mainile unui om. Creatiile tale sunt superbe si inca o data mi se confirma ideea ca barbatii reusesc sa realizeze lucruri foarte frumoase in domenii unde clientul tinta sunt femeile. Care crezi ca este explicatia ?

AD: Nu am un raspuns clar la aeasta intrebare..dar imi pot spune parerea..:P… cred ca barbatii incearca sa isi dea seama ce anume vor femeile, iar in momentul in care creeaza isi imagineaza cum si-ar dori sa arate femeia de langa ei..sau ce anume ar dori sa poarte.



Care sunt tendintele pentru 2011-2012? Ce le propui doamnelor si domnisoarelor sa poarte de sarbatori pentru a avea aparitii cat mai glamour?

AD:In general nu creez dupa tendintele déjà impuse, bine tin cont de culori sau material..dar eu fiind designer incerc sa aduc in permanenta ceva nou bijuteriilor si de la o colectie la alta vei observa ca stilul se schimba. Iar pentru sarbatori le propun doamnelor colierele supra dimensionate, accesorizate la tinute simple pentru a avea un look curat dar si glamour in acelasi timp.



Care este materia ta prima preferata ? Poti face o paralela intre femeie si smarald, safir, perla, rubin , diamant. Cand auzi aceste elemente, cu ce tip de femeie il asociezi ?

AD: Nu am un material sau o piatra preferata, toate imi plac in mod egal. Nu putem compara femeia cu nici un element mentionat mai sus, deoarece femeia in sine este un element pretios.


Exista un model feminin din Romania sau din strainatate care te-ar putea inspira in realizarea unor bijuterii? Daca ar fii sa realizezi o colectie avand ca si muza o celebritate , pe cine ai alege?

AD: Nu sunt genul de artist care are o muza drept sursa de inspiratie. Eu ma inspir din absolut tot ceea ce ma inconjoara, dar daca ar trebui sa imi aleg un personaj care sa ma inspire, atunci as opta pentru Elizabeth Taylor in filmul “Cleopatra”.


Multumesc pentru interviu si iti dorim multa bafta in continuare. Astept cu nerabdare noile colectii,dar pana atunci il puteti gasi pe Alin pe pagina lui de Facebook sau pe siteul sau oficial.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu