Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 30 august 2010

Party time,Girls!

Vinerea asta am avut parte de o surpriza foarte placuta din partea prietenelor mele. Era momentul cand ma asteptam mai putin la o petrecere a burlacitelor.

Totul a fost planuit foarte bine si tinut top secret. Eu sunt o persoana foarte curioasa de felul meu si imi place mereu sa stiu tot, insa de data aceasta nu a fost posibil.

Fetele au fost foarte atente si au planuit totul pana la cel mai mic detaliu.

Atena,simpatica mea nasica, m-a ademenit cu o sedinta foto pentru accesoriile de par Charm de Paris. Pentru inceput am mers la machiaj la Oana, dupa care trebuia sa mergem la shooting.

Dupa ce Oana a terminat machiajul, am avut parte de surpriza din partea fetelor. Am fost foarte fericita cand le-am vazut.

A fost o seara perfecta, m-am simtit excelent alaturi de prietenele mele si mi-a placut foarte mult cadoul primit de la ele.

Enjoy our pictures!

Kisses!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu