Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 10 octombrie 2011

Ziua buna se cunoaste de dimineata



Buna dimineata tuturor!

In sfarsit dupa atata munca pot zice ca ieri m-am bucurat de cateva ore de liniste si cel mai important de odihna. Trebuie sa incep saptamana cu o confesiune...Am cam neglijat partea asta cu bloggingul nu pentru ca nu imi face placere sa va impartasesc gandurile, ideile, tipsurile pe care le aflu, ci pentru ca nu am avut timp. Pregatesc o surpriza dar nu va pot da mai multe detalii, cel mai bine este sa vedeti la momentul potrivit.

Brrrr....Ce frig s-a facut deodata. Asta ar fii motivul principal pentru care nu imi place toamna si iarna. Vreme intunecata, ploi, zapada nu prea sunt in topul preferintelor mele. Dar fiecare anotimp are frumusetile lui, asa ca incerc sa vad partea buna a lucrurilor. Era sa uit...Avand in vedere frigul de afara am decis sa va aleg cateva tinute pentru astazi.

Nu sunt o mare fana cafea, dar azi trebuie sa recunosc ca am o pofta nebuna sa gust una. Ma bucur ca am apucat sa va salut. Sa aveti o saptamana usoara si o zi insorita oriunde v-ati afla!

Pe curand!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu