Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

joi, 27 octombrie 2011

Morocanoasa


Nu mai inteleg nimic. A venit toamna si toata lumea e melancolica, toti se misca slow motion. Toti parca sunt obositi, nervosi, fiecare e deranjat de cate ceva.Pana si numele mi l-am schimbat in Morocanoasa. Da...asta e! Am devenit din persoana zambitoare si draguta, o fiinta morocanoasa, care pur si simplu nu mai are chef de nici macar o singura clipa de plictiseala. Nu imi place sa pierd timpul aiurea. Zilele acestea mi s-a demonstrat inca o data ca timpul este foarte pretios si orice secunda conteaza.

Care e motivul pentru aceasta schimbare radicala? Nici eu nu stiu exact, dar s-a petrecut si o iau ca atare. Incerc sa ma acomodez cu noul personaj. Vi s-a intamplat asa ceva?

Viata e frumoasa si soarele va straluci si maine. Alta zi, alta poveste...cie stie ce ne mai asteapta!

De ce sa fiu eu mereu zana buna? Nu are sens, stiti doar cum e vorba din popor : fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor ele. Eu deja am stabilit unde vreau sa ajung si destinatia nu este Raiul.

Zambiti, viata este frumoasa, depinde doar din ce punct o privesti!

Pe curand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu