Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

duminică, 30 octombrie 2011

Prin mesaje...:)




El: hei...
Ea: hei
El: ce faci?
Ea: Desenez, tu? ... ...
El: Ma gandesc, ce desenezi?
Ea: Baiatul care imi place... Tu la ce te gandesti? El: La fata care imi place..
Ea: Trebuie sa fie norocoasa ca sa fie in gandurile tale.. El: Se poate zice la fel si pentru tine..
Ea: ..Mda.. o cunosc?
El: Pe cine?
Ea: Fata!! Nu mai fa pe prostul!! hai.. El: Ahh.. Da... si inca mult...
Ea: Ah ( incearca sa isi opreasca lacrimile) El: I'am scris un mesaj in fata casei..
Ea: Ce i'ai scris in mesaj??.
El: Iesi afara...
Ea iese... Si citeste " Esti primul si unicul gand care.mi ocupa mintea, si ultimul pe care asi vrea sa.l uit...Te iubesc!!
Coboara scarile si iese afara.. Se uita in jur... si nu il vede!!... Dintr-o data se simte imbratisata pe la spate... El cu un trandafir in mana... O saruta pe gat... Si apoi ii zice " Eu, in comparatie cu toti ceilalti.. Te Iubesc cu Adevarat..''♥♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu