Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

vineri, 23 septembrie 2011

Buna dimineata,soare!


Buna dimineata tuturor! Se anunta a fii o zi destul de scurta pentru mine! Ce mai conteaza ca trebuie sa mai stau si opt ore la birou, nimic nu imi poate strica buna dispozitie!

Chiar daca abia m-am dat jos din pat, am o energie debordanta. Ma uit pe fereastra si peisajul de toamna oferit imi incanta privirea. Valsul frunzelor purtate de adierea de vant, te fac sa te destinzi indata.




Recunosc aseara am stat putin mai tarziu pentru ca trebuia sa am bagajele pregatite. Yep...pregatim o mica escapada de weekend. De cand astept momentul asta...Trebuie sa ma pregatesc sa merg la job.





Tinuta pentru azi e pregatita, mai ramane sa ma aranjez un pic si sa iau micul dejun pe fuga. Da...se pare ca m-am invartit atat prin casa ca nu am realizat cat este ceasul. Trebuie sa ma grabesc. Povestim mai multe data viitoare!




Sa aveti un weekend spectaculos, plin de zambete si soare! Pe curand!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu