Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

miercuri, 1 iunie 2011

La multi ani, micutii mei prieteni!


La multi ani, micutii mei prieteni! Sa cresteti mari si frumosi, sanatosi si voiosi, sa ramaneti mereu la fel de inocenti si sa va bucurati de viata pe deplin!




Mi-e dor de copilarie si de toate lucrurile marunte care ne faceau sa zambim fara un motiv anume, mi-e dor de povestile care ne incantau in fiecare seara, de jocurile, care erau principala activitate zilnica. Mi-e dor sa fiu din nou copil, sa am increderea ca pot face orice!

Copilaria este intr-adevar un moment foarte special din viata fiecaruia dintre noi, care trebuie pretuita cat mai mult.



"Toti oamenii mari au fost mai intai copii. (Dar putini dintre ei isi mai aduc aminte)" spunea ANTONIE DE SAINT-EXUPERY. Copilaria nu trebuie sarbatorita doar de 1 iunie, nu trebuie stabilit un moment anume cand sa fim copii.

Un copil poate mereu sa il invete pe un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu stea locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce isi doreste.



Bucurati-va de fiecare clipa, considerati fiecare zi un cadou!

Sa aveti parte de o zi plina de zambete si voie buna!


Fotograf : Diana Stancu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu