Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

duminică, 21 octombrie 2012

Vizita la atelierul Nifty by Josephine


Salutare tuturor :)

Asa cum am promis la intoarcerea din vacanta o sa va relatez lucrurile interesante de care am avut parte.

Prima oprire : atelierul Nifty by Josephine. Asa cum o parte dintre voi stiti zilele trecute am aavut parte de un eveniment foarte important - botezul micutei Nicole. Si ca orice moasa care se respecta era neaparat necesar sa am o tinuta pe masura. Pentru asta am apelat la Iosefina si rezultatul a fost minunat.

Odata cu trecerea timpului am realizat ca intr-adevar munca este bratara de aur si mai ales daca este facuta cu pasiune este o adevarata comoara. Am invatat sa apreciez oamenii care au un talent aparte si totdata au acel ceva care ii ajuta pe cei din jurul lor sa se bucure de tot ce este frumos. Iosefina este una dintre acele persoane, care ne ajuta pe noi , femeile, sa aratam binje in orice moment al zilei.

In cadrul celor doua magazine Nifty by Josephine gasiti de la tinute casual pana la lookuri spectaculoase pentru evenimente glamour. 

Artistul nu înseamna nimic fara talent, dar talentul nu inseamna nimic fara munca. Acest lucru este valabil si pentru Iosefina, care isi petrece cu drag o mare parte din timpul ei la atelier realizand tinute foarte femine.

Hainele  pe care le creaza considera ca sunt  atat de usor de purtat  si de accesorizat cat si originale.Se adreseaza fetelor care au curajul sa-si puncteze atuurile, fetelor care doresc sa aiba aparitii originalesi nu spun niciodata “NU”  provocarilor. Pe ele le provoaca sa poarte haine sexy, care se diferentiaza prin accesorii indraznete(in general relizate si aplicate manual) si detalii fine.
Mi-am dorit o tinuta deosebita pentru botezul micutei Nicole si am obtinut-o ♥ Maine o sa revin cu cateva imagini de la botez.

Abia astept urmatoarele provocari vestimentare :)

Cat de curand ;)
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu