Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 22 octombrie 2012

♥ Sweet Nicole ♥


Pe Nicole o stiti deja dintr-un post anterior. Este o papusica pe care o ador si pe 14 ocotombrie am participat la unul dintre cele mai importante evenimente din viata ei de bebe :  crestinarea. O zi frumoasa de toamna in care Nicole a fost botezata si alaturi de ea fiind toate persoanele dragi.

In ziua botezului, Nicole a implinit exact 4 luni si a fost cumintica foc, participand foarte atenta la toata petrecerea organizata in cinstea ei. Trebuie sa o laud pentru ca asa cumintenie nu am mai vazut. 

Datorita prietenelor mele care sunt deja mamici si in special Dianei, mi-am dat seama cat de importanta este aparitia unui copil in viata ta si cat de mult te schimba.

Botezul a fost asa cum ii sade bine oricarei bebeline fashion, cum este Nicole, parintii ei ocupandu-se pana la cel mai mic detaliu ca totul sa iasa perfect. 

Recunosc ca este primul botez la care am participat cap coada :) Am avut ceva emotii sa ma descurc, dar m-am simtit excelent.

Draga mea Nicole, sa cresti mare, mare,mare, sa ai parte de iubire, sa ai parte de noroc, sa traiesti in fericire, si sa fii sanatoasa. Sa ai o viata frumoasa pentru ca cei mai minunati parinti deja ii ai.

In curand o sa revin cu mai multe poze. 

Pe curand 

Claudia 



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu