Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

vineri, 10 august 2012

Weeeeekkkkkeeeeennndddd



In sfarsit...weeeeekkkkkeeeennndddd :))) Huh!!! Sa ne calmam. Ma scuzati, dar trebuia sa ma manifest putin. :D Nu va imaginati cat am asteptat momentul in care se da startul la weekend :D A fost o saptamana grea si care a trecut relativ repede. Am avut nulte de facut si parca de cand am revenit din vacanta sunt in pom ...si pomul in aer. Incerc sa indeplinesc toate planurile si munca la noul proiect referitor la Demoazele  imi ocupa mai tot timpul..

In curand va pregatesc o surpriza de proportii, care este analizata si stabilita detaliu cu detaliu, dar sa revenim la acest weekend. Care sunt planurile pentru acest sfarsit de saptamana? Hihihi...Maine se anunta o zi la piscina cu fetele si multa relax sub razele soarelui. Sper ca vremea sa nu ne joace feste :) 

Duminica am mai multe de recuperat, dar ce mai conteaza? Abia astept ziua de maine. 

Va doresc tuturor sa aveti parte de un sfarsit de saptamana cat mai relaxant, plin de veselie, sa ne bucuram de razele soarelui si celor care maine vor lucra - mult spor in toate!

Pe curand ♥

Claudia 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu