Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

luni, 6 august 2012

Happy 500 ♥



Si uite asa am ajuns la postarea cu numarul 500 ....este ceva trebuie sa recunosc. In momentul in care am creat acest blog nu stiam ce va urma si daca ma va ajuta cu ceva. Dar datorita lui am cunoscut o serie de persoane deosebite, v-am impartasit sentimentele si ideile mele.

Sa ai un blog nu este o fita dupa parerea mea, este modul prin care tu gasesti o cale de comunicare cu oameni care impartasesc aceleasi idei si gusturi intr-un anumit domeniu. In ziua de astazi, marea majoritatea dintre noi apeleaza la net pentru orice chichita. Vrei sa gatesti ceva bun, dai search dupa o reteta si gasesti foarte multe bloguri ale unor oamnei talentati. Vrei sa vezi ce se mai poarta?...Numai bine, da un search si sigur gasesti foarte multe fashion bloguri.

Ce-mi doresc pentru urmatoarele articole? In primul rand sa ma organziez mai bine si sa apuc sa scriu mai des pe blog, sa va prezint ideile mele si evenimentele la care urmeaza sa particip in aceasta vara.

Va doresc tuturor o saptamana usoara si sa ne bucuram de aceste clipe de vara ♥




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu