Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

joi, 21 iunie 2012

Nicole ♥


Salutare tuturor,

Ma numesc Nicole si azi am implinit o saptamana. Sunt o bebelusa draguta foc, plina de energie si deocamdata singurele mele preocupari sunt sa mananc si sa dorm. Am venit pe lume pe 14 iunie spre fericirea parintilor mei si a celor dragi, luand 10 la nastere si binenteles cu masuri de model 3,250 kg si 52 cm. Pentru inceput incerc sa ma adaptez cat pot la ceeea ce ma inconjoara , dar se pare ca este destul de greut si trebuie sa o iau usor. Mai matai eu din cand in cand, mai plang, dar totul se rezolva imediat. Pe mine m-a adus balza, pentru poze si pozne o sa o las pe mamica sa va incante cum stie ea mai bine.

Avand in vedere ca sunt la inceput de drum, nu am prea multe de spus, dar cu siguranta Claudia va va tine la curent cu nazbatiile pe care urmeaza sa le fac in momentul in care mai cresc.

Micuta mea Nicole, sa ai parte de o viata lina, fara suparari, cu mii de realizari, sa fie mereu protejata, indrumata si iubita de parintii si nu numai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu