Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

vineri, 3 februarie 2012

Da aripi visului tau!


De multa vreme nu m-am mai asezat in fata calculatorului si sa zic :" Gata trebuie sa va impartasesc ceva!". Poate timpul care este nemilos cu noi nu mi-a oferit acest prilej, poate pentru ca ar trebui sa fiu mai organizata, poate ....si iarasi poate....Mereu gasim scuze.Dar am incercat pe cat posibil sa lupt pentru ideile si planurile mele.

Treptat imi dau seama ca pe zi ce trece visul prinde viata, se contureaza si trecem de la o etapa la alta. Exact asa cum imi imaginam nimic nu este imposibil, orice are o solutie, chiar si in momentele cele mai dificile rasare o raza de speranta. Oare sunt eu foarte norocoasa? Sunt omul potrivit la momentul potrivit? Habar nu am, pot spune doar ca in momentul de fata destinul mi-a oferit un impuls la care nici nu ma asteptam, un semn pe care nu il asteptam si poate nici nu visam la el vreodata.

Mereu aud repetandu-se aproape obsesiv in jurul meu ca timpul trece prea repede si totusi unii se complac in situatie sau isi creaza singuri o iluzie, crezand ca au descoperit toate placerile vietii. Oare ce este cu adevarat important intr-o viata? Ce te face fericit? Eu recunosc ca pana acum ceva vreme aveam alte principii, dar mi-am dat seama care sunt adevaratele realizari in viata si ce este important.

Oamenii dragi, fiintele iubite, prieteni adevarati care sa iti fie acolo indiferent de moment, de toanele tale si sa te suporte asa cum esti. Lucruri marunte precum un zambet, o mana intinsa drept ajutor, o vorba buna toate pot fii uneori un adevarat sprijin si iti pot schimba starea pe loc.

Astazi a fost pentru mine o zi foarte norocoasa pot sa zic, o zi care mi-a demonstrat ca se poate pune in practica chiar tot ce imi doresc. Un semn din partea destinului ca se poate si o raza de speranta pentru a merge mai departe.

De multe ori poate consideri ca nu mai poti merge mai departe, dar mereu trebuie sa iti repeti ca esti visul tau si trebuie dus pana la capat.

Dragi prieteni, va doresc un sfarsit de saptaman spectaculos plin de zambete, voie buna si soare...pentru ca avem nevoie de el!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu