Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

sâmbătă, 5 mai 2012

In vizita la ZOO :)


Caldura afara, vreme superba be facea cu ochiul si am decis sa mergem la Zoo. Spre rusinea noastra nu am mai mers de foarte multa vreme la Zoo, dar astazi am decis ca trebuie sa vizitam minunatul parc al animalutelor. Abia asteptam sa ajung sa descopar ce animale gasesc si sa vad tot de felul de peisaje.

Imedat ce am ajuns la Zoo, atat eu , cat si sotul meu parca eram doi copilasi care nu mai stiau la care animal sa se uite. Ne-am plimbat pe aleile gradinii zoologice descoperind rand pe rand fiecare secret si ne-am distram la vederea maimuticii imbufnate care manca o banana si a ursului care mormaia alaturi de cei din familia lui.

De la lebada gratioasa, la caprioare, ursi , reptile, diverse tipuri de pasari, toate le-am analizat rand pe rand si ne-am bucurat de vremea de afara. Merita sa faci o vizita la gradina zoologica din cand in cand, este o atmosfera placuta si animalele de abia asteapta vizitatori. Daca aveti si copilasi este cu atat mai haios. Descoperiti o data cu ei lumea animalelor de la Zoo!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu