Pagini

A girl should be two things: classy and fabulous. - Coco Chanel

miercuri, 14 martie 2012

Intelegeti ce vreti voi


Pe zi ce trece sunt din ce in ce mai convinsa ca unde sunt cat mai multe capete cu atat numarul ideilor creste. Capete luminate, idei stralucitoare. Ma uimesc de numarul asa zisilor destepti, care daca ar fii dupa ei soarele se invarte in jurul lor si au realizat nu stiu ce inventie. Singura chestie de care au nevoie este doar o pereche de ochelari sa priveasca in jur si sa isi dea seama de unde au plecat, unde au ajuns si ce posibilitati au.

Mda...traim in secolul snobismului si al aparentelor, m-am convins de asta de foarte multa vreme si ce pot sa zic? Este destul de amuzant sa vezi oameni plini de ifose si figuri care nu isi au sensul. 

Am decis sa scriu aceste cuvinte dupa ce astazi , dupa opt ore la job, merg la posta si acolo ironia sortii...Zaresc imaginea pitipoancei perfecte, completata de un biet chihuahua imbracat tot fashion, speriat de doamna de la posta care troncanea si stampila intr-una. Saracul catelus, complet nevinovat in aceasta poveste.

Nu am nimic cu acest gen de tipe, dar , dragele mele, frumusetea nu inseamna solar in exces, tone de makeup si pe langa toate astea nu trebuie sa chinuiti bietele animale! M-am amuzat de aceasta imagine si probabil ca si ea s-a uitat la mine si se gandea  " Vai inca o stearsa, obosita dupa o zi lunga la slujba!".

Dar ce pot spune mai mult...va las sa va imaginati scena. Traim intr-o lume in care cu cat incerci sa pari ceea ce nu esti cu atat esti mai cool si mai cunoscut.

Din punctul meu de vedere prefer sa raman in cercul meu restrans, anonima si fara aere de mare vedeta. Respecta-i pe ceilalti , ca mai apoi altii sa te respecte pe tine.

O seara placuta, dragi prieteni virtuali :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu